Tooorsaaa''

Hejj allesammans, <3

Idaa vare att vakna i Malmö på en tom luftmadrass, jätteskönt att sova på golvet -_-''

Aa men sen blev det att gå och äta frukost på Sorl, yougurt macka och the.

Sen var det att åka till IKEA, <3
Öppna förra ondaan så det var väldigt mycket folk
Köpte inget speciellt.

Sen var det att åka hem och lämna grejerna. 

Lunch på Mocca, Pastasallad med Grekisk Kyckling.

Sen en liten shoppingrunda på Malmö shoppinggator.
Det blev ett par stövlar jag velat ha länge! <3



Efter det har det inte hänt så mycket.
Nu sitter jag hemma i lägenheten och bloggar.
Men snart blire lite mat.

Haar ni lite förslag om vad jag ska skriva om så säj till bara! <3

Imorgon blir det först Malmö sen Köpenhamn!! <3
Jag kommer skriva allt vad som hänt där! <3

Men komentera lite mer nu!, <3
Har inte fått så mycket komentarer på det sista, <3 

Kraaamisar&Pussisar

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0