Så här tycker jag.

Jag följer Idol 2009 och har själv mina favoriter, men nog pratat om mina favoriter nu ska jag berätta om vad jag tycker om domma artisterna.
Calle:
Calle är en skön kille som har stärkt sitt självförtroende enormt mycket under idol, han sjunger otroligt bra och har en av sveriges bästa sångröster.
Calle kommer från ett ställe i Skåne som heter Kristandstad.
Idag gjorde han ett fantasktisk uppträdande till sin mamma med låten Your song- Elton John
Gillar Calle enormt och hoppas han fortsätter en lång musikkarriär efter idol.
Mariette:
Mariette har en väldigt speciell röst, det är olika vad man tycker den är annorlunda.
Själv tycker jag att hon är otroligt duktig.
Hennes upträden idag var otroligt bra tycker jag.
Hon kommer från Halmstad i Halland.
Tove:
16 år och en stjärna.
Vad kan man säga mer?
Hon är otroligt duktig och hon vet hur man står på scen inför en stor publik.
Vilken framtid hon har som 16 åring och vara så otroligt duktig.
Hon sjöng himlen är oskyldigt blå för hennes farfar, den låten betyder otroligt mycket för mig och sätta sig och spela piano inför 1,5 miljoner människor är stort.
Lite större en mina 500 personer.
Tove kommer från Umeå i norr.
Erik:
Erik har ingen direkt speciell röst men det betyder inte att han sjunger dåligt.
En väldigt stark röst.
Idag tyckte jag inte att det var hans bästa dag när det gäller hans framträdande.
Han hamnade bland det 2 i botten och fick sjunga om låten Always med Jon Bon Jovi.
Betydligt bättre andra gången, han sjöng upp sig väldigt.
Erik är en riktig flickfavorit och jag förstår det.
Erik kommer från Knivsta.
Reza:
Har en ruskigt bra soul röst.
En otroligt, har användt det ordet mycket i detta inlägg, bra sångare, en av dom bästa sångerskerna i idol 2009.
Tyvärr röstades hon ut ikväll lite orättvist. Men alla är bra.
Good luck i fortsättning Reza.
Detta året av idol har varit otroligt hög nivå och alla som varit med har vart otroligt bra.
Tyck gärna till om vad ni tycker, skulle vara lite roligt och se vad ni tycker.
Aa men nu ska jag kolla på film.
Kraamar&Pussar

Kommentarer
Postat av: Anonym

BRA INLÄGG :D

TOVE ÄR BÄST <3

2009-11-21 @ 11:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0