Löördaaa''

Hejj allesammans som tar sin tid att läsa min blogg.
Idag vakna jag vid nio ungefär, låg på min utblåsbara luftmadrass och kolla på tv.
Sen var det att packa för lång hemresa.
Liten tur ner till Malmö shoppinggator, köpte ett par
Leggings gråa stickade från BikBok
&
Kofta med små paljetter från GinaTricot
Låter inte riktigt som min stil men är väldigt nöjd med dom här nya kläderna.
Sen var det en snabb sväng in till lägenheten sen blev det att sitta 4 timmar i bil hem.
Halloween idag så skulle iväg till några kompisar att kolla på film, så det blev att fort in och göra sej i ordning käka lite och sen åka till Emma för att sen dra till Axel och kolla på skräckfilm x)
Jah och Emma skrek så mycket att vi börja skratta utav att vi skrek x)<3
Riktigt kul dah alltså! (L'
Nu blir det att  kolla på humorfilm x)
Sen sova, <3
Goodnaatt, (L'
Kraaamisar&Puusssisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0