09-11-17

Sitter i min lilla mysiga soffa och väntar på Ugly Betty som tyvärr inte börjar klockan 20.00.
Nu börjar vänner som inte är så dåligt, men aa ugly betty är mkt bättre + att hon gjorde bort sig i förra avsnittet.
*Suck* tv krånglar också.
Aa nu var det dax att berätta min dag.
Skolan började klockan 8.10 då var det att ha lite slöjd, sen gick jag Emms Victoria och Ronay en promenad ner till Badhuset där vi hade en mysig förmiddag.
Hem och äta kycklinggratäng, sen engelska och bild.
Sen drog jag hem till farmor och åt och kollade på OTH och projekt runway och träna lite xtra på biologiprovet.
Efter det har jag bara vart hemma och suttit vid mitt piano.
Nu ska jag forsätta se på vänner.
Kraamar&Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0