The end.

Jag nu är snart året slut och ville bara säga att bloggningen kommer inte vara så jätteintensiv under julveckan. Blir lite bloggning iaf. Börjar ordenligt någon gång vid början av januari. Hade tänkt att blogga lite då och då iaf. Vinterresan hade jag tänkt att blogga ifrån iallafall. Men inte så mycket kanske. Bara så ni vet!
Sitter och tänker på vad jag ska göra ikväll när Emma drar till Göteborg. Kanske ska ringa Alexandra eller Rosanna. Vill träffa Rosanna nu innan hon åker till England. Imorgon blir det stan med Ida.
Kolla gärna på det nya bilderna
Hade nu då.

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av min smink tävling har blivit utsedd, gå in och kolla om det var du som vann! :)

2009-12-18 @ 17:39:17
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0