Julsagor

Nu ska jag ta mig ända till sängen och läsa massa julsagor. Vill bara tillägga att jag gör det för att min bok Genom dina ögon, Stepanie Meyer. Här hittar du en längre recension av boken. Och för att det är typ dikter mm som jag läser till mina nya låtar för inspiration. Just nu har jag zero inspiration, var bara tvungen att skriva ordet igen det var så kul, inspiration. Allt handlat bara om kärlek och skit(ska inte säja att mina inte gör det) men jag vill ha något mer en det. Jag vill ha något som betyder. Jag tror jag behöver kärlek. Och om jag kommer på något bra kanske, jag säger kanske, ni får höra den här. Men det blir nog efter jul. Just nu har jag inte tid.
Men detta inlägg handlade om mycket. Kanske får ändra rubriken till låtskrivande men den får stå kvar som den gör nu.
Pusspåer ♥

Ps.Ny header är på väg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0