100 inlägget

Nu kommer det där hundrade inlägget. Tänkte att det skulle vara speciellt men ni hade nästan inga ideér så det får bli ett litet tråkigt inlägg. Haha.

Jaja nu sitter man här i skolan och jobbar Kemi/So. Har kemi men jobbar med SO. Nu ska jag väll fortsätta med det. 5 timmar skola kvar + avslutningen i kväll som är typ 40 minuter. Så det är jäkligt gött faktiskt. Imorse var den värsta morgonen den här veckan.  Har bara inte orkat vakna på hela veckan! Men idag var det bara värst! Och syster var sjuk så hon fick ju sova hela dagen. Tänkte nästan låtsas vara sjuk. Haha men tog mig upp i sängen och efter mycket krångel med skåpsnycklarna så sitter jag nu här. Aa nu ska jag ta och jobba lite.

Pussxsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0