091230

Herregud imorgon är det nyårsafton. Bara jag som tycker att 2009 gott väldigt fort?! Har ni något nyårslöfte? Tänkte mig ett nyårslöfte som är typ:
- Ät mer frukt och grönt, mindre godis och mer träning. Träningen kommer bli mer automatiskt nu när jag sätter igång med dansen igen till våren! Saknar den otroligt mycket. Sen 3 fotbollsträningar i veckan och 2 musiklektioner. Hur kommer jag att hinna?? Man vill ju hinna fota också. Men jaja det blir nog superbra. Har iallafall bestämt min nyårsoutfit idag iallafall. Kan visa er imorgon. Kommer bli mycket svart och glitter.
En liten sammanfattning av mitt 2009:
1.  Början av året var det en resa till Thailand. Tyvärr inga bilder på datorn.
2. På sportlovet åkte vi skidor
3. Sommaren tillbringades mycket såhär.
it feels like it was so long ago, but only half a year ago


4. Hösten spenderades hemma med vänner.
5. Sen kom vintern och snön!
Tyvärr är inte bilderna inne i datorn ännu
Liten sammanfattning




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0